PARK Shinome

surnom(s) : Shishi, Me-chan × date de naissance : jj.mm.aaaa × lieu de naissance : Paris, France × nationalité : Japonaise × job ou études : ici × orientation amoureuse : Bisexuelle × situation sentimentale : Célibataire × célébrité : Kim So Hyun

tell us

about idoling ?
Dis nous ce que tu penses des idoles et des agences ! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed rhoncus lorem justo, nec dictum dolor sagittis ac. Aliquam rhoncus eu urna sed consequat. Sed non nulla id diam porta semper vitae eu nisl. Proin mattis nibh quis augue pulvinar, eget pellentesque erat gravida. Mauris ut ornare enim. Donec vulputate libero nec laoreet viverra. Cras sit amet nisi et lorem semper volutpat quis nec turpis. Donec nec dapibus ligula. Vivamus maximus, sem vel efficitur porttitor, mauris nunc sagittis nibh, at ultricies risus elit nec magna.
about you ?
Racontes-nous tes petits secrets, genre si t'a honte d'un truc on veut savoir ! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed rhoncus lorem justo, nec dictum dolor sagittis ac. Aliquam rhoncus eu urna sed consequat. Sed non nulla id diam porta semper vitae eu nisl. Proin mattis nibh quis augue pulvinar, eget pellentesque erat gravida. Mauris ut ornare enim. Donec vulputate libero nec laoreet viverra. Cras sit amet nisi et lorem semper volutpat quis nec turpis. Donec nec dapibus ligula. Vivamus maximus, sem vel efficitur porttitor, mauris nunc sagittis nibh, at ultricies risus elit nec magna.
what about your life ?
Racontes-nous ton histoire, la forme est libre, on veut juste quelques détails pour mieux te connaitre. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed rhoncus lorem justo, nec dictum dolor sagittis ac. Aliquam rhoncus eu urna sed consequat. Sed non nulla id diam porta semper vitae eu nisl. Proin mattis nibh quis augue pulvinar, eget pellentesque erat gravida. Mauris ut ornare enim. Donec vulputate libero nec laoreet viverra. Cras sit amet nisi et lorem semper volutpat quis nec turpis. Donec nec dapibus ligula. Vivamus maximus, sem vel efficitur porttitor, mauris nunc sagittis nibh, at ultricies risus elit nec magna.
from the other side
Saeko est remplacée par SHinome Park Shinome ☽ Broken heart 1684481914 J'ai choisit de m'en séparer, non pas parce qu'elle ne m'inspirait pas, mais parce que le personnage me donnait d'autres idées que les évolutions possibles. C'est pour ça que beaucoup de Shinome sera inspirée de Saeko même si il y aura de groooosses différences Park Shinome ☽ Broken heart 2087279258

J'espère que ce reboot vous plairas ~

Sinon Saya, 17 ans, au rapport Park Shinome ☽ Broken heart 1634527548